nollfem CHÄÄÄLEK

Vad är kärlek? Oj vilken svår fråga, kärlek enligt mig kan vara så mycket! Jag antar att det är meningen att man skall definiera kärlek till sin pojk/flickvän? Så tolkar jag det. I så fall så är kärlek att kunna vara sig själv med personen i fråga och känna sig trygg med honom/henne. Man skall även kunna prata om allt med varandra och stötta varandra till 100% i ur och skur. Man måste förstå och acceptera varandras fel och brister. Kärlek är en handling, inte en tanke... TYP


Annars så har vi varit med Amelina till rådgivningen idag. Hon fick två sprutor och i båda benen. Stackarn. Hon blev en aning upprörd men inte så katastrofalt så hon tystnade ganska snabbt. Men senare var hon arg, klart det om man har sjuka lår. Men hon fick panadol så hon blev så gott som återställd. 

Imorgon är det fredag igen, jag tycker veckorna bara består av måndagar och fredagar? Kanske jag skulle behöva lägga upp något julpynt snart, nåt litet iallafall, men det betyder att vi måste ha storstädning.. surgubbe.

1 kommentar:

Dea sa...

Mysig bild.;) men he var kul. He måsta ju vara typ lite efter vi had träffast om ja mins rätt