PAKET

Imorgon är det farsdag. Jag och A har haft fullt upp idag med kort, kakor och presenter. Och allt i smyg. Nå, smyg och smyg, Dea vet väl att han får ett par joggare och rakblad (ganska bra pappa-grejjer) av oss. Och om han inte förstått mina vinkar så vet han nu. För de som inte vet så är jag otroligt dålig på att hålla mig från att berätta. Ifjol t.ex. hade jag köpt både julklappar och födelsedagspresenter till Dea redan i mitten av november. Han fick en present på sin födelsedag, som jag sedan tog tillbaka och gav ngt som han annars skulle ha fått till Jul, just för att han behövde det en vecka efter sin födelsedag. Och även när jag försöker hålla mig, slinker det ut ur mej. När jag (också ifjol) skulle ge en ledtråd till svärfar om vad han skulle få, sa jag, idioten "din parfym du ska få har samma märk som mitt bält..". Det blev så fel så fel så fel och jag märkte inte ens själv, först sedan då jag såg de andras miner och dea berättade vad jag egentligen sagt. Jag tror jag hade menat säga att DET DU SKA FÅ...

Det har kommit önskningar om att jag skall skriva inlägg om vad Timmen gjorde här om dagen. Men jag vet inte hur jag skall få fram det. Så jag tänker pröva att utmana Pamela att skriva, man kan ju alltid skriva det som en vits. ;) Om Pammen inte skriver blir jag väl tvungen att koka ihop ngt, nån dag jag är på humör.

So sayonara, try tomorra, nice to know ya

3 kommentarer:

Monica sa...

Har du fortfarand lågt blodsoker???Elder annos svag

Mia sa...

jag har ätit godis så blodsockret e som vanligt :)

Pamela sa...

nu ha ja skrivi :P