NOLL

motivation till att blogga idag. Har inte ens hunnit eftersom jag har haft fullt upp, var till Nkby med Amelina och hälsade på hennes kompis N och mamma. Färden gick bra men hemvägen var inte så rolig, A grät och jag körde 60 på 80 väg och skäms inte. Det var mörkt och halt och en bebis i framsätet som skrek. Nu sover hon så skall bli skönt att ligga framför TV;n tills Dea kommer hem då jag får förflytta mig till sängen.

Det är hemskt hur snabbt veckorna går, man hinner ingenting förrän det är fredag igen. Snart får man då börja jobba ... studera? igen. Har ingen aning om vad det skall bli av mej, har egentligen noll motivation till att studera. Vill ju jobba och tjäna pengar så vi nångång får komma igång med vår drömkåk. Smart skulle det vara att iaf. studera klart. Men jag vet inte, är ju som att börja om från noll igen. Men framtiden får visa vad som händer, väntar på att någon skall komma fram till mej och säga vad jag skall göra. I vissa fall vill jag helst att någon annan bestämmer. Jag får beslutsångest. Men sen om någon säger, blir jag arg för jag vill bestämma själv. Jag kan vara svår och tvärtemot bara för att jag vill.

P&K

Inga kommentarer: