CAUSE I'M A GYPSY

Har rotat kring i min walk-in closet hela morgonen och sökt efter något jag skulle kunna tänka mig ha på mig. Men, idag verkar vara en dag då allt jag vill ha är smutsigt och resten vill jag inte ha.Skulle behöva en total uppdatering av mitt klädskåp känner jag. De kläderna jag köpt de sista 10 månaderna passar ju inte längre och resten är gamla. Kanske man skulle sälja de kläder man inte använder? Eller ta hit ett gäng som rensar och tar det de vill ha? Skall fundera på saken. Eller så gör jag som jag alltid gör. sparar sparar och sparar. Slutligen hittade jag en T-skjorta jag köpte i somras som skall vara lite lös. och senast i lördags (?) såg jag en på tv4 barnkanalen som hade en likadan. RESPEKT. fast egentligen känner jag mej som en gammal tant i den, eller som shakira säger:


eftersom den är svart med stora rosa rosor och ljusgröna blad!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Eller som min goda man skulle säga: HAIJJJ hyvät ihmiset, osta kellooo!

mirea sa...

Gå in på syrransgarderob.fi och sälj dina käläder där! enklare kan de int bli! :) - Marie

mirea sa...

käläder. bra där. KLÄDER mena ja.

Mia sa...

tack för tipset :)