KLÄDER

En sak måste jag ha gjort under tiden A sover sin förmiddagstur. Och det är att lägga på mig kläder. Alltså jag får inte gå med morgonrock och sockor längre än till 10. Det brukar gå bra. Fast jag helst av allt skulle gå med min morgonrock hela dagen för den är såå bekväm och varm.



Men det var inte vad jag ville komma fram till. Idag har jag, igen, råkat hamna in på denhär och denhär sidan. Helt av misstag. Nu bränner det i fingrarna och jag hittar saker jag bara MÅSTE ha. Jag vill ha så mycket, men pengarna räcker inte till. Så jag har tittat i mina klädskåp och kommit fram till att jag helt ärligt varken behöver eller använder allt. och jag har räknat, t.ex 17 st jeans (alltså riktiga jeans, ej annat tyg), när använder jag alla dem? plus andra byxor av annat tyg. Och som pricken över i:et kan jag ha 2 som är lika men olika nyanser.. Sen har jag 4 Peak Performance Huppari, och endast huppari, i olika färger förstoss... Skulla nog klara mig med 2! Så nu ni, skall jag gallra bort. Sen tänker jag lägga allt i lådor och gömma dem ett halvt år, om jag sedan efter ett halvår inte tagit fram dem, säljer jag dem. (tips av sofi) Eller så säljer jag nu strax bort allt, men skulle inte ha ngn motivation till ngt loppisbord.

Imorgon kommer elin hit på besök. henne om någon har jag inte sett på länge och det skall bli såå kul! :) <3

Inga kommentarer: