KATT

Tro det eller ej. Men D ringde igår och frågade om vi skall ta en till katt!! Det var så inte likt honom att fråga sånt, mer likt mej. Och hör och häpna jag sa nej. Jag tycker inte vi kan ta en till katt. För det första räcker det gott och väl för mej, D och min mamma med en katt. :b Nelli tycker väldigt mycket om min mamma och går dit på nätterna, kommer emot henne när hon kommer hit och mamma har ofta med mat till henne. För det andra, vi har försökt ha två, men Nelli tyckte inte om det och blev sur, vilket kanske ledde till att den andra katten försvann. För det tredje har vi ju Timmen. Man vet ju inte om han skulle förstå sig på en kissebebis. :b och för det första första. Jag vill inte ha en busig kattunge som klättrar mig efter benen när jag skall konsentrera mig på A. Men en vacker dag!.

Ikväll skall jag och D ut och äta. Eftersom vi nångång runt 20 november varit tillsammans i 2 år. Vi har inget datum eftersom vi aldrig sagt att NU är vi tillsammans, det bara blev så. :) ingen love story idag inte, kanske en annan dag får jag kokat ihop något.

3 kommentarer:

Monica sa...

Ibland har du dina ljusa stunder :)

Mia sa...

just he. int ere så svårt för me ti tänk som ni bruk säg! :P

Yasmine sa...

hm,, hoppas på d!! om du ser honom kan du ju medd :D går inte att missa honom,, han är feet och gul/vit xD