Billigt och bra passar sällan ihop

kollade igenom A´s kläder. (och konstaterade att hon har otroligt mycket kläder, om hon har såhär mkt nu, vad har hon då när hon blir äldre?) Nåja, där hittade jag då ett "superfynd", hade köpt ett par byxor och en tröja för ynka 10euro nån gång i tiden. Men det blir nog inte så dåligt att jag utsätter henne för dem. Tröjan var bred och kort och inget material att skryta på heller, skarpt som papper. Den out-fitten kastade jag bort i "används-ej" lådan och där får de vara tills jag kommer på vad man kan göra med dem. passar knappast ens som disktrasa.

Köpte här om dagen en ny mascara till heljen. Men, som jag skrev i förra inlägget sitter jag nu med 11 ögonfransar eftersom de klumpade ihop sig. Mascarat var det dyraste jag hittade, och vattenfast, men tydligen helt värdelöst. Så får se hur jag klarar mig ur den knipan i helgen.

Kan inte undgå att ta upp ett till dyrt-och-dåligt köp jag gjort. köpte en Lacoste t-skjorta som var usel. En gång tvättad och använd och vips, såg den ut som en mama-klänning. typ, överdriver en aning kanske. MEN, jag håller fast vid min åsikt. Det som är dyrare är bättre och kan användas längre.


Det är min åsikt, men alla får ha sin egen.

Måste tillägga att jag idag har fått beröm för min maletköttsås, både svärmor (som jobbar på kök) och Dea, tyckte att det var den godaste maletköttsåsen de ätit. VUXENPOÄNG??

Inga kommentarer: