TUMMEN UPP

JESTAS VA GOD RABARBERPAJ JA LAGA JUST. KLICKKLICK. Jag lagade dubbelsats eftersom jag hört ryktesvägarna att enkelsats blir så tunn. Men den blev jättegod, och tjock, så man kan knapra lite i kanterna nästan obemärkt.

tummen upp för rabarberpajen
Annars har jag inte mycket mer att komma med eftersom jag haft en ganska tråkig dag. Eftersom mitt enda program idag var att åka in till stan på bankärenden funderade jag resten av dagen ut vad jag skulle kunna göra. Men nope, booooring. 

Ja, en sak hände som jag själv tyckte var lite pinsamt. Min växel-spaks-knapp är ju lite lös så den hoppar bort om man inte vet hur man ska hantera den. Den hoppade hursomhelst tydligen lös på samma gång jag hoppade ur bilden på s-markets parkering. Märkte det inte förrän jag handlat och satte mig i bilen, då var den spårlöst försvunnen så jag åkte till stan, knopp-lös. Sedan kom jag på att jag glömt bröd och åkte till affären igen på tillbakavägen. Tror ni inte min växel-spaks-knopp var placerad på de vita sträcken som visar var man skall parkera? Jo. Och till råga på allt så lägger de ju asfalt där så det var fullt med män i gula rockar nära den. Kändes lite snopet att hämta den då alla såg på, gissar att de hade räknar ut att jag kört en bra bit utan knopp. Haha, tummen upp för det också, och för att jag såklart glömde att köpa brödet. Varför skulle jag komma ihåg det liksom?

Inga kommentarer: