STUDENT

Ikväll har jag haft besök av Pamela och Jasmine, again. Och vi hade lika kul som vanligt, fick bl.a. nylackade och filade naglar av pamppu, så nu känner jag mig fin trots mitt hår som egentligen borde klippas, men nejgu hörni, ja sparar ju!

Idag på eftermiddagen var jag på skolning till jobbet, den handlade om handhygien. Första timmen satt jag som ett ljus och lyssnade och var hel nöjd över att jag för en gångs skull får koncentrera mig och lyssna. Kändes som att vara i skola typ. Andra timmen hade jag suttit allt för länge så jag blev både trött på samma gång det kändes som om mina ben ville springa iväg ... hem. Kändes helt annorlunda att vara borta från Amelina när jag var i jobb än när jag annars är på andra ärenden. Jag saknade henne på ngt sätt mer nu, men som tur är jag ju ledig länge ennu. Börjar först 13 juni.

Bara för att det närmar sig studenten och skolavslutning tänker jag lägga in denhär korta videosnutten som visar hur min student var... som ni hör, HICK






äta int upp e

Och seriöst, min kamera måste ha haft något fel på inställningarna för varje bild är på något sätt suddig, fär jag är säker på att jag höll den rakt, haha. Nånej, men de va så vem än som fota.

Inga kommentarer: