SÅHÄR LÅNGT HAR VI KOMMIT

Sambon klockan 14.00 åt Amelina: Gonatt gumman vi syns imoron..

Så nu vet ni hur det ibland kan vara att bygga hus och ha barn samtidigt som man skall försöka hinna till jobbet i något så när god tid. Jag klagar inte för jag vill själv också att det inte ska ta en evighet att få slottet klart. Tänkte bara meddela läget, och obs. så händer det ju inte varje dag. Men oftast åker sambon till bygget en 7-8 tiden om han har kvällsskifte och sedan till jobbet, men visst brukar jag och Amelina fara dit och hälsa på några gånger om dagen eftersom det är så nära.

Igår hade vi Pamppu och Jasse hit på besök och idag åkte jag och Amelina till stan för att hälsa på Made. Jag gillar verkligen att alla är hemma nu och har sommarlov så man alltid kan prova ringa och fråga om vi skall träffas. Alla är ju ändå så nära! Och Amelina är inte så reserverad längre mot folk, idag t.ex. lekte hon med Madeleine och Mitchie och var inte alls blyg, och sånt är ju kul när hon inte sitter i famnen och stirrar eller gråter när någon annan vill vara med henne. Idag har hon råddat i våra skåp, bokstavligen, dragit ut allt eller flyttat från ett ställe till annat. Som vanligt då.

UNDRAR VA JA SKA TA FÖR PURE IDAG

Ja har så långa ben (haha, måste bara skriva de då de ser så jättekorta ut på bilden)

DENHÄR SER BRA UT


BUHÄÄÄ JA TAPPA DEN PÅ TÅN


HUSET SÅHÄR LÅNGT

Inga kommentarer: