LECA

Hann inte skriva nåt inlägg igår, och orsakerna var många. Tillbringade dagen hos syster, Amelina är inne i en period nu så att om hon är här hemma vill hon inte vara på golvet utan man skall hitta på nåt bus med henne. Så när vi var och lekte med Vilda hade hon annat att sätta tankarna på. Sedan kaffade jag med Blubben vid Netti puben eftersom hon åkte till Åland idag och skall stanna hela sommaren. Det fanns liksom inte tid till att blogga plus att det finns ju hundra andra saker att prioritera.

I eftermiddag har jag varit på bygget och burit de omtalade leca-blocken, det var inte så tungt som jag förutspått men efter en tid märkte jag att de klarade sig lika bra utan mig eftersom det blev så sent och det redan var lagt 3 varv på huset. Imorgon fortsätter vi med garaget. Har inte målat på en tid nu men här om dan målade jag och sambon, så plus 46! Nu är jag ganska sliten och väntar på att D skall komma hem med kvällens fredagsmys, det blev kebab-rulle! Och ja, det är skräpmat, men I couldn't care less. Ha ett trevligt veckoslut!

Och PS. Nu har jag fixat så alla mina inlägg streamas över till en annan blogportal, peppar.fi, så där hittas jag numera också. Men dethär är fortfanade min huvudblogg och jag är ju såklart aktivare här.

En STOR jordhög skymmer utsikten




LEVERANS


MA PAPA
Tatueringen då,ganska färsk här

Inga kommentarer: