ETTHUNDRATRETTIOÅTTA

Fasadsaldo: -138 bräder, där ingår de 47 vi fick måla två gånger pga. att vi målat fel färg. Vi fick hjälp av mamma och käraste Jasmine som är hemma i F:näs ennu över helgen.  TUSEN TACK. Men jag tycker fortfarande att bräderna inte minskar, fastän man målar så penseln glöder och man tycker man fått mycket gjort så syns det inte lika bra. Nåja, det kommer med tiden. Ursäkta annars för ett lite ointressant inlägg men jag har lite svårt att koncentrera mig, har fullt med mål i håret.

Annars hittade jag nånting som jag inte lagt märke till här på bloggen just, ner till höger när man skriver inlägg där man får lägga in plats, shit va kul alltså. Men ändå lite skrämmande, pratade ju med mina vänner här för en tid sedan att folk kan ju veta så mycket om en beroende på vad man skriver här på bloggen. T.ex. Jasså hon ska till citymarket i Jakobstad, vi går dit då och rånar henne på alla pengar hon har. höhhö. Hejdå.

PS. Jag tog bort det jag just förklarade med att man kan lägga in plats, jag vågade inte helt enkelt, FEEGIIIS

2 kommentarer:

Anonym sa...

va mena du me plats? :S de ha ja int märkt, va ede? /M

Mia sa...

man kan som skriv in plats, t.ex. larsmo så kommer e upp en karta på HELA VÄRLDEN typ så hittar man exakt plats var man e. Ner till höger.