KÖKSÖN

Idag fick vi se köks-, badrums-, och hjälpköks-planeringen. Köket var bra, man kan inte ha det på så många olika sätt eftersom det sitter ihop med vardagsrummet plus att vi har två stora fönster som är höga, alltså de är på ganska golvnivå, plus ett fönster som är långt och smalt som skall vara vid diskbänken. Lite svårt att förklara men ni förstår om några månader när jag får fotat det, hehe. Hursomhelst så blir det ett kök med en köksö. Typ nånting sånt:

Det ända som stämmer med hu vi kommer att ha det är köksön och dörröppningen, haha. Och ja, jag tycker mig se ett fönster där också!

Som känt är jag ju inte så bra på engelska. Och idag hade jag och sambon lite olika synpunkter på vad en grej hette. Tyvärr kan jag inte skriva ordet eftersom jag inte vet vem som läser så mitt i allt läser någon som känner personen som äger firman med namnet vi pratade om. Hursomhelst, Dea sa att det hette nånting på svenska, och jag sa liknande men på engelska. Sambon hånskrattade mig rakt i facet och frågade vad jag menade att det ordet betydde? Jag sa vad jag trodde att det betydde, han skrattade och sa att det står på svenska och inte engelska. Sedan sa han att om jag har rätt får jag allt vad jag vill ha från Nelly.com, men sedan ändrade han det till 3 plagg. Så gissa vem som hade rätt och skall klicka hem 3 plagg åt sig ikväll?? JAG.

Annars så somnade Amelina bums ikväll, hon steg inte upp i sängen en enda gång. Men hon hade övat tidigare idag på soffan och sängen så kanske hon fick nog, plus att vi hoppade över kvällsturen så hon hade varit vaken sedan ca halv 2 så hon var ju tröttare då med.

Jag återkommer, snart ...

2 kommentarer:

Monica sa...

å DU SOM SKRATTA ÅT MIG I DAG TÅ JAG SKU BERÄTT EN SAK. HUR ENKELT VAR INT HE JÄMFÖRT ME DIN NYSS GJORDA STORY

Mia sa...

AJ VILKEN STORY? Om engelskan? Hördu, vi vejt no vem som förklarar 5 år tibaka i tiden tå di ska förklar na! tssss