SLITEN?

Ärligt talat så är jag trött. Både nu i detta ögonblick och överlag. När jag är hemma på dagarna och jobbar med nånting, ex. diskar, städar, leker med Amelina ja vadsomhelst, då märker jag inget men så fort jag sätter mig ner skulle jag kunna somna och känner mig helt utmattad, och somnar det gör jag BUMS bara jag får tillfälle... Jag har ingen förklaring på detta för både Amelina och jag sover hela nätterna plus att jag själv försöker gå och lägga mig något så när i tid så jag skall orka upp en 6,7-tiden följande morgon. Men förhoppningsvis är det övergående. Kan tänka mig hur det kommer att bli när jag börjar jobba, då om nångång måste jag ju vara sliten. Skall börja jobba 13 juni, så det är ju en tid tills dess så säkert har jag blivit piggare då. Vi kommer att ha mycket på gång i sommar med bygget och jobb och allt. Giv mig styrka nån. Skall iaf. bara jobba 50% så det underlättar ju lite, kan inte tänka mig hur det skulle vara att vara borta från Amelina 8 timmar per dag!? Hemska tanke. Men egentligen kommer jag ju bara att vara borta från henne ca 4 timmar per dag, skall försöka åka till jobbet till 06, då kommer jag ju hem strax efter 10 så då har vi ju hela dagen på oss sedan. Vi börjar så.

2 kommentarer:

Pamela sa...

HEJ KOMPIS ! Va tråkigt att du känner dig trött :( hoppas he gar om snart!!! Kanske tå du har haft så myki på gång nu hejla tin så kroppen böri säg lite ifrån! <3<3<3<3 som tur har ja sommarlov snart så kan du ring tå du behöver hjääälp me na :) eller om jag ska pigg upp de :)

Mia sa...

Oj Pamppu du e nog så snäll du :) <3<3