RITNINGARNA

Vi startade dagen 05.24, då vaknade vi av att sambon kom hoppandes i sängen för att säga hejdå och sånt förrän han stack till jobbet. Visst är det sött men idag råkade Amelina vakna också, men som tur var var jag på bra humör och ganska pigg så han klarade sig undan. Undan mitt raseriutbrott alltså. På söndag är jag lovad sovmorgon.

Amelina och jag var på tumis till stan på viktiga ärenden. Jag var nervös eftersom jag själv skulle göra viktiga beslut angående ritningar osv. Jag tänkte säga fel saker några gånger men hejdade mig och fyllde ut meningen med nånting annat, som vanligt då alltså. Men det gick bra och vi är alla nöjda! Jag slapp till stan, och fickparkerade felfritt, endast 2 kärringstopp pga. min nervöshet. Deas bil har redan en stor reva och en buckla så jag ville ogärna åstadkomma fler, de skall dock lagas inom en snar framtid. Sedan kom Pammen hit och hon fick ta sig en titt på ritningarna, annars är de ganska censurerade, tillsvidare iaf.



Suomi finland i pannan


vi fick 2 hartman hem kepsar, D blev sur eftersom han tyckte min var snyggare modell.

Ritningarna, överst är hjälpköksritningen. Och det är liksom meningen att ni inte ska se de andra, än. haha, elakt.

Inga kommentarer: