ÖGON OCH BILDER

Jag har ju nog haft med mig min kamera i helgen men den är nu i bilden så jag kan lägga upp lite bilder vi fotade vid villan med systemkameran idag istället, vi var nämligen där och firade första maj. Mamma, pappa och syster med familj var även de där, vädret var bra så allt var på topp. Sedan när vi kom hem spydd Amelina, inte som när bebisar spyr för att de ätit för mycket för hon kräktes verkligen. Jag tycker inte att jag gett henne nånting speciellt som hon inte ätit tidigare så jag vet inte vad det var. Men både hon och jag blev som förstelnade efteråt, jag visste som inte alls vad jag skulle göra och blev smått handlingsförlamad. Men efter att vi alla samlat oss och tvättat henne åt hon välling och drack mjölk, när hon skulle sova steg hon upp på knä i spolarsängen och gnagade på gaveln, så då var hon som frisk. Inte för att det var nånting tidigare heller. Men, vi får se hur natten går, kanske det bara var nånting tillfälligt?

I Fredags var jag med tjejerna i Forsby och firade Nina som fyllde år och igår var Karolina och Johan hit och jag fick äntligen äta min efterlängtade sushi.

Folk säger ofta om Amelina att "oj vad stora och blåa ögon hon har", hmm det är sant tänker jag, och vill ju gärna tro att det är från mig, men nej tyvärr.




Som ni ser är mina ögon varken stora eller blåa, snarare tvärtom.



PUSS OCH GODNATT

Inga kommentarer: