AND IT BURNS BURNS BURNS

Godkväll bloggen. Idag har jag solat och målat bräder med Pamela och sedan fick vi även hjälp av syster, så nu ligger brädsaldot på 519 stycken, väldigt mycket och nu märks det verkligen att dom minskar! Solen var stekhet mellan varven och jag märker att jag bränt mig lite på axlarna eftersom det bränner strax de snuddar i ngt. Kanske man för en gångs skull borde ha haft solkräm eftersom solen är så stark nu? Men om jag inte haft tidigare år tänker jag nu inte ha nu. Och de väntar ju strålande väder till fredag och lördag så jag har planer på att steka mig i solen även då! Annars har jag inte mycket att komma med at the moment. Jag är dö-slut efter att ha stått i solen hela dagen. Dea var på bygget och fixade nånting, typ me nå grävmaskin och lag ner nå rör för jordvärmen. Så vi är på gång. Amelina sover och sambon ser på hockey, själv väntar jag på godis-leverans .

Inga kommentarer: