PÅ EFTERKÄLKEN

Jag har varken hunnit eller kunnat blogga i helgen för 1. internet funkade inte och 2. vi har haft flera examens fester att infinna oss på. Så nu kommer en hel drös med bilder samt lite viktig information, typ.

Jag börjar med 2 bilder från bygget som jag fotade i fredags, tyvärr kan jag inte berätta riktigt vad som syns för jag är inte duktig på sånt men det jag vet är att imorgon skall vi lägga golvvärme slingorna och på fredag så skall golvet gjutas. PLUS att nu är grunden klar! JIHUU.



Idag hittade jag och sambon ett planeringsverktyg på internet där man kan planera hela huset och sedan få det att se ut som 3D, ganska svårt att förklara men om någon annan sökt ett sådant program eller för skojs skull testa så hittar ni det på ROOM328. En aning svårt var det och vi fick inte inredningen vit hur vi än försökte, den såg bara grå ut, och sedan så fick vi inte rätta väggen röd, men jag fotade för att visa hur det ser ut i 3D, ungefär. minus färgerna som blev fel då. Här är badrummet men man kan planera alla andra rum också.

typ

I fredags var jag på bio med M, vi kollade pirates if the caribbean och tja jag tyckte den var helt okej, de 3 tidigare var bättre men så tycker jag det oftast är när det kommer flera fortsättningar, de blir som sällan bättre. Plus att jag saknade de skådisarna som inte var med som fanns i de föregående. Huvudsaken var att vi var snygga med 3D brillorna och att vi fick käka godis. Idag var hon hit och lekte med mig och Amelina. Så här kommer lite sådana bilder

OBS HÅRET OBS
Amelina e cool
hjertorna

AAAAJJJ

<3
Annars så är allt nästan som vanligt, förutom att Amelina nuförtiden har 4 tänder och jag skall på inskolning till mitt jobb nästa onsdag och torsdag, skall nämligen börja på ett ställe jag inte varit på tidigare. Hoppas hoppas av hela hjärtat att det går bra för både Amelina och mig, men speciellt Amelina. Fast jag egentligen vet att det är lättare för henne som får vara med sin mormor än för mig som troligen kommer att tänka på henne varje sekund jag går där. Fick veta idag att jag skall på inskolning nästa vecka, hrmhrm. Resten av tiden hemma skall jag vara med Amelina varje stund hon är vaken och förbereda mig både fysiskt och psykiskt inför jobbet. hrmhrm.

Nu skall jag inte plåga er mer med varken text eller bilder, förhoppningsvis kommer jag ikapp mig med bloggandet så ni vet vad som händer och sker.

Inga kommentarer: