VÄG

Imorse steg jag upp 6...6!! Alltså hur jävla tidigt är inte det, men jag har i ett ögonblick sagt att jag skall börja jogga på morgnarna, (de dagarna D är hemma) så det var bara att masa mig upp ur sängen och springa iväg. Orsaken till att jag inte for senare var för att sambon skulle bort 7 tiden till bygget där dom nu håller på att gräva en väg. Och jag kan inte för nånting i världen förstå varför man gräver en väg? Den är ju ändå inte lägre ner än resten runt omkring? Själv skulle jag bara strö lite grus och förklara det klart. Men jag får väl anta att de vet vad de gör.

Idag skall jag göra nånting för mig väldigt väldigt OVANLIGT! Jag skall gå på loppis. Inget mer om det, jag kan komma med en åsikt sen. och PS. Jag tog just ett av Deas nikotintuggummi och för det första: jag menade ramla ur sängen för allt började snurra och för det andra menade jag spy.