BAKOM MIN PANNLUGG...

... kan jag vara mig själv, eller brukar det vara bakom mina solbrillor? Hursomhelst så har jag ända sen jag klippte pannlugg fått svära lite extra när jag stiger upp på morgonen och tittar mig i spegeln. Och inte för att jag är så himla trött utan för att pannluggen oftast står åt alla håll och vägar. Men idag har jag kommit fram till vilken tur det är att jag har pannlugg just nu eftersom jag har ett ögonbrynsprojekt på G. Jag försöker få lite större och jämnare ögonbryn, inte som hur stora som helst men lagom. Detta leder ju naturligtvis till att de ser en aning oplockade ut, så vilken tur att jag har pannluggen då som är i vägen. Till och med sambon har kommenterat dem på morgnarna med Oj, alltsåååå...sku e böri vara dags att plock dem??

Nåja, nog om det. Idag försökte jag mig än en gång komma överens med IKEA home planner men gissa. Just när jag hade kommit så långt att jag skulle sätta köksbordet på plats kom det upp ett meddelande att programmet måste avslutas. Förbannade skit, tänkte jag ungefär och bestämde mig för att aldrig mer testa det.

Om jag över huvudtaget har några närver kvar efter att dethär huset är färdig planerat OCH byggt får vi lyfta på hatten!


Slutligen en hälsning till Pammen som har väntat hela dagen på ett inlägg!

4 kommentarer:

Pamela sa...

Tack vännen :) ja hadd nästan ged upp hoppet med ditt bloggande tå e to så läng. Sen så undrar ja va bilden föreställer ? hahha. ere jag som ha laga en målfläck ? :P

Mia sa...

Pammen vännen, de va ju du som måla över tejpen som var på listerna å rakt i taket. På samma gång du måla över fönstre du vet? :P

Anonym sa...

haha ja de va den fläcken som ni tänkt på me tå ni såg den :P he ju bara en skönhetsfläck :)

Mia sa...

Yeah right Pammän! :D