USCH OCH TVI

Nu är jag på sånt humör att jag inte borde blogga men jag är helt enkelt och rakt ut sagt fitti, och ursäkta ordvalet. När jag kom hem från att ha tillbringat hela dagen med syrran så blev jag plötsligt rastlös och det är därför, när jag inte har nånting att styra tankarna på eftersom Amelina sover. Jag har varken leksaker att plocka upp eller disk att diska eller ens ingenting.

Fast egentligen startade ju dagen bra, ända tills en sådan sak att jag lag märke till att kaffet var slut.


3 kommentarer:

Ett minne sa...

Finis vad jag diggar ditt hår! Superfint! Men du ringd ju åt mig och fick avreager dig lite. :) Imoron ska vi bus, vad kul!

Mia sa...

Åh tack Linn! Men dedär e mitt gamla hår, nu har ja ju typ skitkort :b men ja sparar ju! Jepp, ja tänkt att kanske vi kan fa o skutt kållby runt? :D

Ett minne sa...

Okeej! :) Jepp, de tycker jag låter jätte bra! :)