DREGLARN

Denhär söta dregel-lappen fick Amelina av Madeleine idag. Den är så söt och mjuk och behövdes verkligen nu när hon håller på att få tänder där uppe också, detärhärjagskulleläggaensmileomdetintevarenblogg

som ni ser så behövde hon verkligen en dregel-lapp

hjerta

Annars så går det riktigt jättebra fast Dea jobbar. Vi har hälsat på syster (som tycker att vi har varit dit sällan då dea varit hemma, uuups! men att NU PASSAR E), haft besök av mina föräldrar och då Madeleine som jag sa. Härligt! Imorgon är det program igen. Idag var jag till Jeppis gym, fastän jag hade sån träningsvärk sen söndag så släpade jag dit mig och tränade, duktig är jag och Pammen höll mig sällskap. Imorgon blir det träning igen, I LIKE. Nån som varit på mamma-baby gympa och kan säga om det är tungt!? Tror jag menar mig nästa Tisdag!!

Inga kommentarer: