HÄR ÄR DET FULLT

Håller på att packa allt som skall med till helgen och man får minsann tänka flera gånger. Har kokat mat åt Amelina hela eftermiddagen så hon får med hemgjord mat. Hela veckan tycker jag har gått åt till att kolla vilka kläder hon skall ha med och att de är rena. Så jag märkte just att vissa kläder jag hade planerat att ta med åt Dea och mig var smutsiga, UPS. Men som tur var har vi ju att välja på. Men jag har packat ner kläder i alla de former åt Amelina eftersom man inte vet hur smutsiga de blir på en dag. Sedan skall hon ju vara fin om vi äter på restaurang, morgonmys kläder, nattkläder och vanliga PLUS kläder att ha på vid bassäng kanten när hon inte simmar, t.ex. t- body, det är ju ganska varmt där. Så har hon med sig några leksaker, sitt kramisdjur (som hon såklart sover med nu men som jag inte får glömma), sitt eget täcke, mjölk, mat, simdräkt, x-antal blöjor och ja, vattenkokaren förståss så vi får lagat hennes morgon och kvällsgröt. Puh, nå nu tänker jag iaf. lägga in några bilder från denna dag förrän jag fortsätter att packa åt mig och sambon (som på något sätt fått mig att packa hans väska, kan inte greppa det riktigt ennu, att jag packar åt honom....)

Amelina ville ju visa sina tänder.

Sen tyckte hon att hon blev lite blyg ... och hennes body som det REDAN börjat lossna trycket på trots priset ...
Vi for och promenerade med timmen ...
jag menade med sparkaren förstoss..


På denhär skithögen skall vårt hus stå!

Timmen är ju expert på att bli snygg då han är på bild

på isen

GUBBEN MIN

<3

sen for vi hem, intressant va? Och Timmen har inte bara ett ben fast det ser så ut.
och rubriken vet jag inte vad har att göra med texten.

2 kommentarer:

Ett minne sa...

HAHA. Alltså Mia fölåt, men ja kan int slut att skratt åt hande bilden på Timmen tå he sir ut som att han bara sko ha ejt bejn! ( å he sko ju föståss va jätte hemskt ifall an bara sko ha he å! ) Men he siir ju liti kul ut! ;D Och va Amelina va söt på bilderna, klart man ska vis upp sina tänder då man har nå! Imoron ses vi! Nattnatt gumman!

Monica sa...

Ett ben o utan svans, nästan värr än Nellie