OJ SÅ DE BLEV

 Jep, sagt och gjort. Jag rev ut de Jeansen jag använder, lät ett par vara kvar i skåpet och lät några ligga i jag-säljer-bort säcken. Sen tittade jag egenom dem och kollade att det fanns vissa som såg skrämmande lika ut. Dessa miss sixty byxorna kan se en aning lika ut MEN
Har fixat ett draglås vid byxbenen på det ena paret så de inte skall vara så vida


Även dehär kan se lite lika ut men alla har de sina olikheter. De längst till vänster har inget mönster på bakfickan t.ex. och de längst till höger är vidare nertill. De två i mitten råkar att vara väldigt lika.
  Mina favortit byxor, Diesel. Lika form men de ljusa är väldigt gamla som ni ser, de har varit med en väldigt lång tid. De är bekväma men en aning låga.


Och dehär är helt vanliga, de till vänster är mina andra favoriter och resten använder jag mycket sällan.

Dehär hör till kategorin icke-snygga-byxor-som-borde tvättas.
Så då allt detta var gjort återstod det bara att ta bort de jag sällan använder och se ifall de kommer till användning före sommaren, annars är det farväl som gäller. punkt och slut.

Sålänge jag gjorde detta höll Amelina på att dra lös allt som varit fast på väggarna, hon tyckte det var jätteskoj!

3 kommentarer:

ellen! sa...

oj, va ho liknar dea på de här bilden!

Mia sa...

Haha, ja faktiskt, ja kan se Dea framför me me rosa skjorto o röd pannband! :DD

Anonym sa...

He kan int jag....