ME MYSELF AND I

Hela eftermiddagskvällen har jag tillbringat med Madeleine i Kokkola för att shoppa. Jag hade oturen att vara fattig idag så jag hade bara råd med en godispåse. Made skulle shoppa mycket men kom även hon hem tomhänt. Jag hittade såklart massa saker som jag ville ha och jag provade till och med ett par byxor och ett par skor, så så snart jag blir lite rikare än 72cent på brukskontot skall jag banne mig shoppa! När jag ändå pratar om exakta siffror kan jag upplysa er om att det finns glögg för 29cent vid Citymarket (köpt väl int några).

Nu skall jag njuta av att vara ensam hem en fredag kväll och ligga ner på soffan med min godispåse som snart är slut och kolla på 101 sätt att åka ur en tv show (eller va de heter) och varning för barn. FREDAGSMYS?

2 kommentarer:

Ett minne sa...

Trevlig helg vännen så ses vi på söndan på vårt allra sista babysimm. Hemska tanke att det är sista gången. Om man int väljer att fortsätta då förstås!

Mia sa...

Desamma hörru :) Ja de e de ju för nästa helg e vi borta ;)