KUL

Idag har jag hört ett ord för första gången, inget speciellt med det men först sa min mamma det och sedan sa Jasmine, alltså två gånger på en dag! Vilket sammanträffande alltså, ordet var pedagog och jag har nu med hjälp av internet lärt mig också vad det betyder. Det är konstigt med vissa saker ibland, när jag var gravid såg jag bara gravida magar överallt vad jag var, när man inte vill se en person ser man dem säkert under tiden och nångång när man  hoppas att få träffa nån så gör man det säkert inte. Det är skrämmande.

Annars så har denhär dagen varit tråkig. Jättetråkig, Sambon var bort en stund från morgonen och sedan hade han kvällsskifte ännu till, jag hade ingen bil så vi slapp ingenstans. Så det känns som evigheter sen jag gjort nåt bara för att denhär dagen varit så lång. Men igår hade vi ju besök av Linn, Robin och Alex och sen kom även Nina hit så då hade jag ju sällskap. Så har ju mamma och pappa kommit hit och hälsat på oss också så inte skall jag klaga! Men jag har inget nytt/intressant på hjärtat.

Eller jo en sak, jag tror att Amelina börjar hajja grejjen med var e lampan, för när man frågar det tittar hon upp i taket och skrattar, KUL!

2 kommentarer:

Monica sa...

Kl. e nu 21.33 och jag har fortfarande vita händer......zink, zink

Mia sa...

HAHAHA, JA SA JU HE Å!! HAHA, KUL!