SHOPPING DEL TVÅ

AHHH. Idag har jag och Dea på tumis fått fara till kokkola och handla lite kläder. Vi hittade båda nya outfits åt oss. Jag har länge spanat in ett par Diesel-byxor som är nästan lika som ett par jag har fast mörkare, men jag har tänkt att jag har ju så många par byxor och att jag kan köpa något annat. Idag hittade jag de byxorna på REA, de var nedsatt med 50% och kostade nu bara 54,50, jag ba HALLELUJA och köpte dem. Sedan fastnade jag också för en röd skjorta. Jag måste säga att jag är mycket nöjd över mina köp. Dea köpte ett par jeans, en mössa och en t-skjorta och jag kan säga att det tog sin lilla tid att hitta åt honom. Det brukar ju vara jag som kan gå i affärer länge och plocka de samma plaggen men idag när vi kom för 4e gången till JC och för 3e gången till Micks sökte jag efter stolar och soffor att slå mig ned på. Hursomhelst så fick vi handlat det vi ville.

Gårkvällen spenderades med Pammen, Jasse och Julia. Det var längesen jag haft så roligt och skrattat så hjärtligt. Men det var nog en av de bättre kvällarna jag varit med om. Inge vits att jag ens försöker skriva ned vad som var så kul för det måste upplevas!

Nu duscha och sedan ställa mig kvällsfin, med mina nya kläder.

Inga kommentarer: