HELGEN

Som vanligt har jag inte haft tid att skriva i helgen, men här kommer en snabb genomgång. På fredagen gjorde jag absolut ingenting, jag hade ingen ork alls. Varför vet jag inte. Eller jag kollade en film om det räknas, den hette law abiding sitizen och jag tyckte den var riktigt sevärd, lite hemsk var den, med blod och sånt men jag kunde till och med sova på natten så jag antar att den inte var så hemsk. Den rekommenderar jag stort! Lördag och söndag bestod av flera besök, vi var både till mina föräldrars och D's. På lördag fick vi besök av Linn, Robin och Alex och sen var jag även på tjejkväll till Sandras och söndagen bestod som vanligt av babysim. Jag har inte ennu kunnat bestämma mig om vi skall fortsätta på fortsättningskursen i babysim, nån som har/är på den nu som kan säga om den är bra? Amelina är inte alls ledsen när hon dyker mer, men å andra sidan kan man ju simma vid simhallen också. Men inte dyka kanske. ..

6 kommentarer:

Johanna sa...

Varför kan man int dyk vi simhallen? :DD

Mia sa...

Jo alltså nog kan man ju säkert, men int vågar ja rikti släpp henne under vattnet där när ingen simledare ser på :D Eller mena du som dyk från typ femman??? :D

Johanna sa...

Aha :D
HAHAHA. Klart ja mena dyk från femman, he gör väl all båne? ;)

Mia sa...

Nog om ja har förstått allt rätt, men kan ju vara ja har missförstått :D

Monica sa...

Å andra sidan e de ju snart sommar...........

Mia sa...

sant, o då kan vi ju simma vid ... NILLAAAAAAN!