DEL ETT

För er som inte har sett en grävmaskin, så här kommer några grävmaskins bilder från grävnings arbetet på tomten:



Om jag vore en av det motsatta könet skulle jag säkert ha stått där hela dagen, men det är jag ju inte så jag har nöjt gått omkring  här hemma och städat och lagat mat. D skötte om det att kolla läget där. Och jag ursäktar dessa två ointressanta bilderna, men jag tänker som så att man får ju följa med allt från the beginning om jag lägger in bilder med jämna mellanrum.

Så var vi ju till Loppis också, till barnloppis. Och jag tänker inte ha några starka åsikter här och nu, men det att jag såg t.ex. underbyxor för 20cent och morgonrockar var inget bra första intryck. Det skulle jag själv varken sälja eller köpa, och eftersom jag aldrig varit riktigt för loppis så tänker jag fortsätta att köpa i affärer. punkt och förlåt.

Inga kommentarer: