TJEJEN

Nu går här livat till på dagarna, om hon ligger i köket på golvet lägger hon gasen i botten rakt mot hundens matkopp. Fastän det finns fullt med leksaker på golvet, varför är inte de intressanta längre?




hon styr in kosan mot målet
kollar en gång och sätter iväg!
Garanterad trygghet!
Men vi hittar ju på andra saker också som ni ser. Imorgon skall vi till exempel till Kållby och hälsa på Linn och Alex. Jag har bestämt mig att ta med vagnen och gå på en Kållby runt tur, har ingen aning om hur stor Kållby är men det lär jag väl få se imorgon då. Kanske jag borde ta med systemkameran så den kommer till användning? Tycker vi bara använt min på senaste tiden. Idag köpte vi annars såndär NAN modersmjölksersättning (perfekt ord om man skall spela häng-gubben) i pulverform som man skall blanda ut med vatten. Nån som använt det och vet vad skillnaden är och OM det är nån skillnad från de vanliga färdigblandade?

Feelisen är annars bättre nu när Sambon är hemma och mamma och pappa snart kommer hit med saker med sig från resan.

5 kommentarer:

Ett minne sa...

Vi vill å me ut å gaa!

Sundströms ZOO sa...

Hon e så otroligt söt Mia! :) de finns en stor hästhage i kållby så de no bäst du tar med kameran ;)

Mia sa...

LINN: De va nog som meningen att ni sku me å! :D

JANINA: Tack, eller va man ska säg :D Ja tycker också hon e söt. O ja ska si om ja hittar hästhagen så fotar ja ;)

malin sa...

Hej! Brukar vara in och läsa din blogg nu som då :) Vi använder ibland NAN2 i pulverform till Viggo, vi tyckte att det gick åt så mycket pengar på färdigblandad och dethär var ju ett lite billigare alternativ.. Jag tycker inte att det är så stor skillnad egentligen, men om man inte har vattnet tillräckligt varmt så löser inte pulvret upp sig ordentligt, det lämnar en massa klumpar i flaskan.. Men annars så tycker jag att det är helt bra med pulver :) Och det innehåller ju precis samma sak som färdigblandad!

Mia sa...

Hej! Vad kul att du läser. Jo det stämmer, det går ju åt så mycket nu och när de sa på rådgivningen att di ska drick ca 700 mg per dygn! Och tack så mycket för informationen. Provade den i kväll och har nu ennu inte märkt ngt speciellt! :)