GOTHAM CITY

 Som ni ser så har Amelina haft full fart här och snurrat runt överallt så jag har fått ta bort allt från golvet. Härligt så.


Imorgon är det ju första April så man får luras hur mycket som helst om vad som helst. Ifjol spelade vi ett så stort spratt på svärmor att hon troligen kommer att vara på sin vakt imorgon så jag vet inte vem jag skall lura? Hursomhelst så ringde min syster åt henne och låtsades vara en finsk försäljare från Bike trim i Jakobstad och sa att om hon svarade på några frågor så skulle hon få en bilstol (de hade nämligen varit dit tidigare på dagen och tittat på en). Frågorna handlade om hennes vikt, midjemått osv. hon svarade glatt och trodde hon skulle vinna en bilstol. Senare ringde sambon åt henne och hon var helt upp i varv och berättade vad som hänt, då började vi skratta och förklarade situationen.

Nu sitter jag och hör på Gotham City på samma gång jag chattar med Josefine och kommer på fler gamla låtar, FELIS.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Men alltså Amelina e väl int liti sööötä! :)

Mia sa...

de tycker jag åååä! :)