SHOPPING


Vi steg som vanligt om tidigt, redan halv 7 typ? Då var jag iaf. vaken, vet inte hur länge tösen snurrat runt i sängen. Sedan åkte vi till stan med mamma, Sofi och Vilda och gick och kollade barnkläder eftersom jag tyckte Amelinas skåp behövde förnyas. Hon fick 4 bodysar, 2 pyjamasar, ett par byxor, en klänning, tights och strumpor och mamma var sponsor. TACK :) Vi äldre for på lunch till Café Fredrika och jag åt en mycket god tonfisk och broiler sallad. När sambon kom hem begav vi oss iväg mot bygget, som ennu bara är en väg.


Och sparkar-rally med Timmen

Ikväll skall jag till Netti med tjejjorna på kaffe, eller om jag skulle unna mig själv och ta en Öl (läs: Cider)

2 kommentarer:

Monica sa...

Vi äldre for till Fredrika....de små då. Lämna de vi Lindex???????????

Mia sa...

Nej vi for ju på LUNCH dit, men di åt ju int av den maten.... Äh, okej, ja tabba mig, såklart va di ju me.