PÅ TAL OM KLÄDER

... så har jag än en gång tagit tag i kläder jag inte använder och planerar att sälja dem, det lär ju finnas en garderob på internet var man kan sälja men nu kommer jag inte på vad den heter. Men jag antar att det kan ta en stund innan jag faktiskt säljer dem, har kollat mina jeans och tänkte lägga undan hälften några månader, om jag inte tagit fram dem till sommaren får de åka. Har en påse med kläder jag lagt undan innan och tänkte fylla ut den lite.

MEN! Alltid när jag kollar genom mina kläder hittar jag dessa plagg som inte är mina. och de är inte sambons heller, hmm. Jag vet inte vems de är eller varifrån de kommer, så jag har sparat dem men använder dem inte. Dels för att jag inte vet vems de är och dels för att något inte är alls jag. Skulle ju vara pinsamt om jag hade dem och någon skulle säga att OJ sån hade jag också men den försvann, man ba: OJ. Eller om jag skulle sälja dem och någon skulle fråga efter dem sen. Det är fråga om en fleece tröja från H&M och nå vanliga tröjor, leggings, joggare och till och med strumpor... pinsamt värre och jag har inte stulit dem men om nån känner att de glömt nånting hos oss så vänligen hämta era plagg! HAHA

Inga kommentarer: