DAGENS TRÄNINGSPASS

Denna tisdag som både är en fastlags-tisdag och kvinnodagen kickade vi igång med ett besök till simhallen med Sofi och Vilda. Besöket gick förvånansvärt bra och Amelina sov hela 2 timmar efteråt. De två timmarna hade jag fått order av min käre sambo att ta bort snö från ett ställe vi aldrig skottat på, dvs att snön gick mig upp till knäna. 5 * 5 meter skulle denna kvadrat vara. Okej sa jag och började. Herregud så jobbigt det var, men jag kunde ju inte ge mig heller. Snön var inte lätt och min rygg känns som om den skulle ha gått av. Nå, jag tog bort snö så till och med marken kom fram, och ja, jag fick skav-blåsor. Så nu funderar jag om jag struntar i att fara till gymmet imorgon och bara bokar in mig till solariet istället? Om man varit så duktig som jag varit idag så då får man hoppa över träningen och sola istället.

ja här kommer då endast 3 bilder på dagens projekt, bara så ni inte skall missa dem ....
Vilda i Vagnen
vår enorma brasa
Så kom syster med familj hit och vi grillade korv och åt scones. Sedan for vi in på kaffe, eller jag drack ju glögg såklart. Och det kan man dricka både ospetsad och i mars, absolut ospetsad. Nu är jag så trött så trött då vi har haft fullt program hela dagen men jag måste ju hålla mig vaken och hålla koll på mammas och pappas flyg till teneriffa via flightradar. Jag måste ju se till så de kommer fram lungt och säkert, det borde vara en elva tiden. Inte kul för flygrädslan själv när föräldrarna är 10 km upp i luften, HUIJ.





Sist två bilder på Amelina... som försöker få tag i katten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde träna jätte hårt idag. Du kan vila ti helgen. Du var jätte dukti när du hade skottat bort snön.

Monica sa...

Vi ska fa o sok en skjorto at papp. Hejta

Mia sa...

Hej mamma, har du tid med bloggen på teneriffa? Hoppas ni hitta nån :)