START!

Idag har det hänt två roliga saker. Eller en sak var väl mer en jag-har-tråkigt-och-kom-på-en-grej. Jag kom på att genom att trycka på tidigare händelser på facebook så kommer man hur långt som helst tillbaka. Så jag har kollat upp några intressanta saker sen några år tillbaka, och mest skrattat, både åt mig själv (faktiskt) och åt andra och blivit påmind om saker jag glömt. Där fick ni ett tips för att fräscha upp ert minne. Själv lagade jag facebook 14 oktober 2007. Men nu får det vara slut pratat om det.

Den andra saken då.

Vi har köpt hus och garage. Alltså vi har bestämt vad vi skall ha för hus och vilket garage, men vi kommer ju såklart att bygga allt själv men materialet är bestämt och enligt planerna startar allt vecka 23, ungefär. Det var enkelt, bara att skriva under ett papper så varsågod och gratulerar. Med den farten skulle jag ju kunna ha flera tusen hus redan. Det känns bra och jag är upp i varv och söker med ljus och lampa efter alla sorters inredningssidor osv.  Vi fick jobbkläder "på köpet".

day 11. a photo of your favourite film(s) 
Har ingen favoritfilm men denna var bra.
 gick inte att bädda in denna länk men klicka här för att se trailern

Inga kommentarer: