HJERTA

Vändagen till ära har jag varit snäll och glad hela dagen. En liten present hade jag till Amelina och Dea och en till Sofi som jag inte ennu gett. Annars var det typ som en vanlig dag och vi har haft lika mycket att stå i som vanligt.

Överallt på facebook tycker jag det står endera ha en bra vändag eller nånting om gårdagens Idolkonsert så jag är helt less. Men båda de sakerna var ju bara en dag. Själv tycker jag att det är kul med alla hjärtans dag när man får vara extra gosig och allting är röda rosor, det måste nog finnas en sån dag så man får komma ihåg sina hjärtan! Idol diggade jag också då det varade och hade funderat att fara på konserten men sen när det var på en söndag och en sådan tid ville jag inte. Det var ju trots allt första året jag kollade Idol och jag tror inte jag skulle ha blivit lyckligare av att se dem live. Fast jag tycker Olle är snygg och Dea tydligen höll på att fixa en biljett.

Ha en bra vändag mina vänner och ha en dålig mina ovänner.




Och dethär har jag menat skriva länge angående denhär låten men har inte vetat (och vet fortfarande inte) hur jag skall skriva. Men, jag tycker den är skit. Alltså på det sättet att vad har tagit åt Akon som lagar en sånhär låt som man skulle tro att en 14 åring skrivit texten till? Melodin är ju i och för sig bra, men vad hände.

Inga kommentarer: