BABYSIM MED MERA

Helgen har jag tillbringat med mina favvo-tjejjer och jag blev än en gång påmind om att jag nog måste ha de bästa vännerna och att det nog är därför som jag inte bryr mig i att få fler och ofta är med taggarna utåt när jag träffar nya personer, jag har ju redan så bra vänner!? Men ack så trött jag varit ändå, vet inte om jag sovit för mycket, kanske det kan gå så!? Amelina har ju nämligen sovit 3 hela nätter, dock inte i sträck men det gör vi EN STOR SMILARE FÖR. Så vi kan överlag säga att jag har haft en sopäbra helg med bra sällskap av mina vänner och god mat, närmare bestämt oxfilé med potatisgratäng som Dea bjussade på.

Ha, jag var ju annars säker på att Dea skulle glömma vad det är för dag imorgon. Alltså alla hjärtans dag SLÄSCH vändagen. Men han kom på det i fredags när jag på nåt sätt i misstag gett några vinkar. Hade inte tänkt berätta, jag menar om man inte märker när det är det första som kommer upp var man än är, på spotify, i affären och i brevlådan så är det meningen att man inte skall veta. Men nu vet han och fixar ett home made kort till mig. Nu kommer jag att lägga in några bilder och ändra på några rubriker, ENJOY!

day 9. a photo of your family
day 10. a photo of you as a baby(of MY baby)




Splirrans nytt foto på min BABY tagen idag på babysimmet. Vi hade endast 43 bilder men jag valde ut några.


shit va kul när man får skvätta vatten i ansiktet

och när man får se på sina tår


inte lika kul när man skall dyka med huvudet under vattnet... Och ni ser min enormt tjocka hästsvans va!?


Ja,  jag har ju kört mycket bil också eftersom halta lotta inte kört i det skick han varit. Men nu är det äntligen slut med det eftersom han menar han klarar det. Jag har fått stå ut med allt. "håll i ratten med båda händerna, titta på vägen, koncentrer dej lite mer, koll int i spegeln, se efter nån kommer från höger, fara int, kör int så långt ti sidan, kör rakt va du vinglar, sakt in OCH SE EFTER NU FAR E I REFUGEN". Nöu, it didn´t.


6 kommentarer:

Monica sa...

Ja va å rädd.............speciellt i refugen

Monica sa...

Med he va kul ti va me pa babysim

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅOO my goood va jätte super fin bildre. Å Amelina e ju fö underbart söt :) ho sir ut ti trivas som fisken i vattnet. KRAM DIN VÄN PAMELA. som e tacksam över att he så bra vän som dig <3

Anonym sa...

P.S i sommar kan du få se min "tjocka" hästsvans :D kan no sej ja komber no ti ana mot tin :D hahahahahahha puss

Mia sa...

M: He gick ju bra vi refugerna när du satt på, de va i Kållby de mena ta i när ja BACKA.

P: TACK MIN VEN. Men din hästsvans måst ju o vara våt när vi kollar vems som e störr. :D

Anonym sa...

Jo däför tenkt ja på sommarn när vi simmar :) ta me föstoringglas puss