LET´S GET TOGETHER AND FEEL ALLRIGHT

Jag bloggade inte igår eftersom jag troligen bara skulle ha klagat över mina naglar som försvinner och mina fingertoppar som ser hemska ut. Kanske det blir bättre, kanske värre. Men inget mer klagande om det här och nu.

Idag var vi igen och pratade lite hus. Och jag blir mer och mer intresserad för varje dag som går. Det finns ju förståss inte mycket jag förstår mig på angående isoleringar och alla sorters namn, men bara man nickar när alla andra gör så hamnar man inte i trubbel. Vi har nu fått en offert, alltså vad det typet av hus med inredning och allt kommer att kosta, ungefär. Sen kan det ju ändra om man väljer billigare/dyrare material. Har inte sett så många siffror efter varandra när det handlar om pengar. Men då har jag inte sett mycket heller. Men sen kan man ju spara in på olika saker också. Vi sparar ju redan mycket eftersom vi bygger det "själv" och att det inte måste sprängas osv. på tomten. Men inte kommer vi ju att spara in på det viktiga, och inte köpa allt av det billigaste heller, BIG NO NO. I alla fall så har jag en massa idéer och funderingar, men jag kommer säkert att få flera till och ändra mig hundra gånger. Men det är alltid kul att kolla vad det finns för möjligheter. Det är så kul så kul. Och tänk, imorgon är det redan fredag. Ingen annan som tycker att veckorna flyger iväg?

day 8. a photo of your favourite band/musician 
BOB MARLEY
Här får ni smakprov på några av mina favoritlåtar, så chill och iallafall jag blir lugn och o-stressad när jag hör på dem. prova!









Ni kan ju alltid sjunga med och bli på bra humör. Jag diggar dessa låtar varje dag, därför jag är så glad, oftast. Nu skall vi kolla Gullivers resor.

2 kommentarer:

Husbyggande sa...

Vågar du säga vad ungefär det kommer kosta? Är själv mycket husintresserad och tittar på olika husfirmor. :)

Mia sa...

Hej! Tyvärr vill jag inte skriva det här på bloggen, och det är ju så olika från fall till fall.