SHIT

Idag har jag ätit 9 knäckebröd (såklart har jag ätit annat också) MEN FATTA, 9 stycken. Jag kom på hur jävla goda de är och kan inte greppa det ennu. NAMI.

Vi var till Forsby ikväll och hälsade på Nina & Topper. Amelina skötte sig bra fastän hon hamnade att vara uppe lite längre än vanligt. Hon åt kvällsgröten där och somnade i bilen påväg hem, och jag kunde flytta över henne till hennes säng och där sover hon ennu, duktig tjej. 

Om någon undrar så nu står det ganska still i husbygget, det är en massa papper som skall fyllas i angående om man får bygga där, vems tomt det är, fixas papper till kommunen osv. Nu funderar vi mest på VAR huset skall stå, skall det stå på mitten, längre in mot skogen eller i hörnet? Det var nog inte alls så lätt att starta som jag trodde. Före vi börjar skall ju en väg grävas dit också, och hur skall den gå?

Nej förlåt att jag tråkar ut er, nu skall nog jag (och ni) lägga tiden på något annat för idag har jag faktiskt inget intressant att komma med. Bättre tur imorgon och jag lovar att försöka skriva ner nånting intressant. Deal?

Inga kommentarer: