RAPPORT

Helgen har som vanligt varit full med program, men det gillar vi! På fredag var vi och hälsade på våra vänner J&K, de hade Kinect. Så där dansade vi, och kul var det. Så kul att jag och Dea var tvungna att åka till stan nästa dag bara för att köpa Playstation move. Jag har inte spelat så mycket själv, men det verkar vara helt ok spel. Vi köpte både startpaketet och ett spel med olika sporter, ex. bordtennis, beachvolley, golf och pilkastning mm. Så nu har vi ganska många olika spel att välja på till Playstation när nån vill komma hit på en spelkväll! WIHAA. Igår skickade jag Dea till sin kompis i stan när Pammen skulle komma hit, vi hade lite hemlisar på gång så vi ville vara ensamma. Kommer inte att säga vad eftersom Dea inte ennu vet. Jag kan iallafall säga att vi åt en massa gott.

Idag på babysimmet gick det förvånansvärt bra, jag trodde Amelina skulle vara sur och trött men jag hade fel. Hon vaknade nämligen lite över 6 imorse. Jag försökte intala mig själv att 6an var en 8a men det funkade inte. Mina ögon var ändå tunga som bly.

day 6. a photo that makes you laugh



Jag har några få planer för den kommande veckan. Nånting jag borde bok in? Om inte kan jag bli mycket rastlös...

2 kommentarer:

Monica sa...

Du bod ring....................

Mia sa...

OJNEJ men ja måst.. imoron! typ....