INTE FÖR ATT JAG VÄNTAR ELLER SÅ ...

Man tycker ju att om man skall bli opererad ringer man sin flickvän iallafall före man somnar så man hinner före man blir opererad. Men det är tydligen nånting som inte gått hem till Dea. Han har nämligen inte ringt, knappast kollat på sin telefon heller eftersom han inte svarat på mitt meddelande eller ringt upp. Annars när han t.ex. jobbar kan han ringa hur många gånger som helst. Men inte nu när han borde.

Annars är jag inte själv så att jag alltid minns att ringa när jag säger att jag ska, det beror helt på vad det handlar om. Inte om man säger att jag ringer nästa vecka så far vi på kaffe, då har ju båda samma möjligheter att ringa, samma med vi rings nån dag. Men nu är det ju så att jag har ingen aning om när jag kan ringa eftersom jag inte vet vad som händer där, så jag får snällt vänta och hoppas att han ringer så småningom. Om han i dethär fallet glömmer att ringa, kanske jag blir en aning sur. kanske. Det är iallafall inte jag som skall höra av mig. hehe, jag är nog inte så arg som jag låter.

day 7. a photo of someone you love 
 
 

Inga kommentarer: