IMORGON

Helgen gick förbi med racerfart och imorgon är det måndag igen, vilket för det första betyder att jag äntligen slipper och laga mitt hår och att Dea börjar jobba igen. På tal om håret så vet jag vad jag skall laga, kan iaf. säga att ni kommer att slippa se min hemska utväxt.. Undrar hur det känns nu på dagarna då? Skall bli spännande att se om jag fortfarande klarar av de dagliga sysslorna själv. troligen. Nu nattar Dea Amelina och efter det blir det en sista filmkväll före Dea börjar jobba. Har ju blivit en aning av dem när vi båda varit hemma, ikväll ska vi se Little Fockers.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara ögon och ögonfransar, man blir ju lite avis :)

Mia sa...

Tack säger Amelina :) och visst stämmer det!

Anonym sa...

du har en sån otroligt gullig dotter! :)

Mia sa...

:)