HÖRT HOS TANDLÄKAREN

-Va har du häääär, varför går du omkring me dehär? (petar på min piercing i läppen)
efter en stund:
- Varför går ungdomar runt med piercing i munnen? (när han märkt att jag även har i tungan) De samlar ju bara bakterier och blablabla... Om det inte skulle ha varit tandläkaren som sa det skulle jag ha kunnat svara lika tillbaka men nej, RESPEKT.

Jag har aldrig i mitt liv, varit till en tandläkare som pratar nästan non-stop, och inte bara tand-termer utan om allt från himmel och jord. Tyvärr var det ju lite svårt att svara med munnen vidöppen. Och jag har aldrig i mitt liv hållit andan så länge, om man har en okänd man hängande över en vill man ju inte flåsa honom i fejset hela tiden. Hursomhelst så överlevde jag, men det fanns ingen bild med många färger i taket så jag var lite uttråkad. Inte rädd.

Efter tandläkar besöket träffade jag Made, vi gick på stan. Jag shoppade lite åt Amelina och lite till presentskåpet,notera: inget till mig själv. Made hittade mycket men det mesta var för kort, för långt för randigt eller fel färg. Hehe, så inget shoppande. Sen drack vi kaffe och åt en fastlagsbulle och diskuterade saker, vad nämner jag inte här men det kändes bra!

Om ni inte har annat att göra kan ni alltid ladda ner angry birds och spela det. Eller nej, gör det inte heller, Dea har laddat ner det och vi har suttit fastklistrade vid det minst 1 timme.

Inga kommentarer: