BORD SMAKAR BRA

Idag hade Amelina bestämt sig för att ha på sig sitt pannband. För det var ju inte jag som bestämt det. Hursomhelst så har hon suttit med det på sig och bitit i bordet för att det kliar i munnen, eller för att det var GOTT och såhär såg det ut:


Pannbandet med en LITEN rosett

 Och jag minns fortfarande att jag en gång sa att alla pratade om hur kallt det är och att jag var stressad över det. Så jag tiger ännu vid -30 och lägger på mej extra kläder när jag går (läs: sitter på sparken när Tim drar och mamma sparkar) ut med hunden. Men jag hade nog kallast av dem eftersom jag bara typ satt. En sak som jag tycker är skitläskigt som har hänt ofta på senaste tiden är när jag kollar folks bloggar och råkar se dendär besökar countern så står den alltid så att vare sig man läser ut siffrora rätt eller fel väg så är det samma. Till exempel: 23432. Skitläskigt alltså.

Vet ni vad jag vill ha nu? LÅNGT HÅR. jag menar med många Å. och här ser ni också:
day 12. a photo of you (witt lång heer)








Dessa rubiker väljer jag medvetet bort för att jag inte har några foton där ALLA mina bästa vänner är på samma bild och jag orkar inte lägga in några flera nu heller. Och favorit familjemedlemmar, har jag förstått det rätt? Alla är ju lika bra!!

day 13. a photo of your best friend(s)
day 14. a photo of one of your favourite family members

Imorgon kanske det blir mera bestämmelser om hus and i LÖÖÖV it.. Och idag har jag jättedålig humor som ni kanske märker MEN JAG SKULLE VILJA GÖRA NÅNTING JAG INTE GJORT FÖRR ELLER NÅNTING SPÄNNANDE TREVLIGT HEMSKT ELLER NYTTIGT.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen :) du kan ju beställa efter clip-on extensions, som du kan lägg på å ta av när du vill. de ganska billigt å ! va gullu pannband amelina har :) KRAM DIN VEN PAMEN

Anonym sa...

Pammen:Du ska int narr na penga åv mia nu:)