NU HAR JAG OCKSÅ GJORT DET ...


 ...Testat Sushi alltså. Jag måste säga att jag är positivt överraskad, trodde det inte skulle smaka så bra som det gjorde. Har inte vetat att det finns många olika smaker/sorter, och visst smakade de olika också. Vissa bättre vissa sämre.




Förlovningsparet

 Det var ju igår vi var på förlovningskalas, styrde siktet mot Julias o Richis efter att Amelina hade somnat och var där med vännerna resten av kvällen. Jag hade tydligen inte fotat så mycket som jag hade menat för dethär var typ alla bilder, förlåt men jag fick ju in rubriken:

day 16. a photo of you at the last party you went to 

 Nu är det en ny vecka med nya möjligheter, och en fullspäckad sådan. Som vanligt då antar jag? Jag kan ju hålla er uppdaterade angående förhållandet mellan symaskinen och mig. Det gick bra i fredags att sy om lite kläder. Sedan när jag tog mig an ett litet större projekt och försökte sy en t-skjorta åt Dea att ha vid bygget for det fel. Jag hade tyg som egentligen var gardinstyg (vitt med pepparkakor på) men tänkte bara: de går nog. Men nej, han fick inte ens huvudet ur den. Så nu har jag paus från symaskinen tills jag gör en come-back och är på sådant humör igen.

Inga kommentarer: