OBSERVERA

klockslaget och att jag faktiskt är vaken ennu! och att det är torsdag behöver ju nämnas. Själv skulle jag tro att det är fredag, man hänger ju inte riktit med när man är hemma varje dag. Hursomhelst (använder jag det ordet mycket?) så åkte jag till stan efter att Amelina hade somnat idag och träffade Made och Julia. Det var mycket avkopplande och var skönt att komma ut lite mellan varven.

Nästa vecka skall jag shoppa har jag bestämt, jag vet vad men kommer inte att säga om jag backar ur, den som lever får se. (jag ber om ursäkt för ett tråkigt inlägg) Annars har jag hundra samtal som jag lovat att ringa nästa vecka så jag tvingas väl göra det då så jag inte räknas som en skojare.

Dethär borde jag inte säga, MEN. Amelina somnar och sover jättebra på nätterna, hon har ju aldrig varit en natt-suddare och det är jag jätteglad över, det underlättar ju så mycket om man själv får sova bra och inte måste vara vaken flera gånger. Först vaknade hon 2 gånger per natt men nu vaknar hon högst 1 gång men hon sover även hela nätterna. Och somnar oftast själv med sina kramisar. gullabeibin vår. Jag borde ju inte ha sagt det för det ändrar väl nu..

Idag kom jag fram till hur bra vi har det. I eftermiddags var vi alla 3 så trötta att vi drog ner rullgardinerna fast solen lös och tog en powernap på 2 timmar. Tänk vad stress-fritt och fri man kan vara när man inte har några större planer för dagen än att få på sig kläder och äta mat. Det är så bra, men i och för sig så har jag aldrig tvivlat heller.

day 15. a photo of you and someone you love
 
 

Inga kommentarer: