BLAHABA

Kvällens planer blev ändrade, man skulle ju tro att jag skulle springa runt och fundera vad händer nu vad händer nu. Men känner mig annars så lugn så jag sitter bara liksom och väntar på vad som komma skall. Vi har ju alltid våra back-up planer för kvällen. Men i och för sig så har vi ju fullt program resten av helgen också. 

Bara för att jag inte har lagt upp några foton på länge kommer här 2

day 4. a photo of the last place you went on holiday
hehe, dethär var faktiskt vår "holiday", med tanke på att jag var gravid ifjol så hann vi inte och vågade inte fara längre än till Sverige. Men bra det å..

Sen för att en aning göra narr av mig själv tänker jag lägga in en bild på mej när jag är, kanske 16, 17? Man kan fundera vad/om jag hade planerat med min frisyr och mina ögonbryn. och annat finns det att fundera på men jag kan ju inte skriva allt.
day 5. a photo of you 


Ha en bra helg, och kom ihåg: man har det som man tar det

Inga kommentarer: