CA CHING

Jag köpte inga skor igår för som alltid när jag skall handla nåt vet jag exakt vad jag vill ha, och då hittar jag det inte. Skorna var antagligen för mörka eller såg på något annat sätt annorlunda ut än de jag hade sett. Så nu funderar jag starkt på att fara till Kokkola idag, skorna har jag nästan gett upp hoppet på men man kan ju alltid hitta nånting annat? Nån annan som är shoppingsugen? Lättare skulle det ju vara om man inte hade sin första räkning angående hus liggande på hyllan.. Men allting löser sig och jag skall och fixa mitt hår på måndag, till Julia såklart! 

Tänk att jag kan vara såhär sugen på att shoppa fast jag har köpt redan ordentligt denna vecka?

Dagens rubrik lyder:
day 17. a drunk photo of you 
 
Nu säger mamma "Usch Maria denhär bilden e nog HEMSK"
Och denhär både för rubriken och för att jag gillar mitt hår ...

 

1 kommentar:

Monica sa...

Usch och fy, dendär bilden va nog HEMSK, urk