VR+KÖK

Här kommer då ett smakprov av ritningen till slottet eftersom det är här alla ändringarna skett. Såhär såg det ut från starten, sedan spegelvändes den. Och några månader senare lag vi en köksö i köket och nu kom vi på att jag är rädd att det kommer att börja kännas trångt så vi tog bort sovrummet till höger på bilden. Det har vi tänkt bygga som datarum senare i framtiden om det blir behov, nu finns där endast ett stort kök plus vardagsrum..



Vad jätteskönt det är att jobba från 6-10 dessa varma dagar, man får så mycket ledig tid att tillbringa i solen sen, ehrm. Men som vanligt känns det som jag inte fått ut allt av det vackra vädret om jag varit in ens en liten stund. Jag och sambon lekte nördar efter att Amelina somnat idag och fotade våra 3 blommor vi har här och lite andra somriga bilder. Vilket såg ut att leda till flera stycken bilder på Nelli, men huj vad svårt det är att få bilderna att bli till nånting, och jag som inte förstår mig på systemkameran egentligen utan bara fotar och försöker kolla lite inställningar, som typ MOLN och idag lärde jag mig att ändra var man skall fokusera, HURRA och viktig information






Inga kommentarer: