UPS

Nej inget nytt här heller. I fredags var jag med Pamppu&Jasse och träffade en hel del andra människor när vi var typ överallt i Jeppis, och igår hade vi sambons morbror med fru hit på besök. Kommande vecka är bokad med kompis träffar och mina två första jobb dagar. Känner på mig att det kommer att bli lite glest med bloggandet i sommar eftersom jag absolut inte kan sitta inne om det är soligt väder och annars ofta har mycket att stå i, nu när man skall hinna umgås med familj och vänner PLUS att vi håller på med husbygget. Men skall fortfarande försöka uppdatera så mycket jag bara kan. Imorgon kommer takstolarna till huset, det vet jag.

Amelina liknar mer och mer en ishockeyspelare för varje dag som går pga. att hennes tänder kommer upp lite här och var där de tycker men inte nära varandra. (eller kanske mer får mig att tänka på hockey) Men det är inte mig emot eftersom jag alltid gillat hockeyspelare haha. 

Inga kommentarer: